Intresseanmälningar

Hej!
Jag kan inte göra intresseanmälningar längre då det står att jag har haft för många visningserbjudanden som jag inte svarat på. Jag tänkte kolla om man kunde fixa det på något sätt? Jag ber om ursäkt över att jag inte har svarat, jag visste inte att man var tvungen att svara. Jag hoppas det inte förstör mina chanser att flytta då jag funderar på att flytta.

/Moa

Kommentarer

  • Hej Moa!

    På vår hemsida finns utförlig information om intresseanmälningar och om orsak till varför en sökande kan bli spärrad från att göra intresseanmälningar - läs mer här.

    På webben anger vi bland annat följande.
    En sökande kan vara spärrad från att göra intresseanmälningar om:
    • användarkontot och den sökandes köer inte har uppdaterats/sparats om i tid och kontot blivit vilande.
    • denne vid tre (3) tillfällen har blivit erbjuden visning men inte har svarat vare sig JA eller NEJ på frågan om fortsatt intresse för det aktuella objektet innan den tidsgräns som angetts i samband med visningserbjudandena har passerats. Du måste alltid svara, även om du valde att inte gå på visningen, och det är viktigt att du lämnar ditt svar i tid. Om du inte svarar JA eller NEJ vid tre (3) tillfällen blir du spärrad från möjligheten att lämna intresseanmälningar på lediga objekt under tre (3) månader.
    Har du fler frågor om intresseanmälningar är du välkommen att höra dig för hos vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20, måndag-fredag kl. 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo