intresseanmälningar

hej
jag undrar angående intresseanmälningar, om det står detta ovanförlägenheten du har anmält intresse för (du har inte blivit erbjuden objektet) betyder det att min chans till lägenheten är borta helt och att nån annan har fått den eller betyder det något annat?

Kommentarer

  • Hej Daniel

    Om det står så är du inte en av de åtta med längst kötid som fått erbjudande om visning.
    Läs gärna mer om detta från vår hemsida här: erbjudande om visning

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare