Intresseanmälan?

Hej, jag undrar hur länge man står som intresseanmäld på en lägenhet innan man får besked att antingen bli erbjuden visning eller tas bort från kön?
Lania

Kommentarer

  • Hej Lania.

    Våra lägenheter ligger publicerade på vår hemsida under 3 dagar. Under dessa tre dagar kan man göra intresseanmälan. Därefter blir de åtta (8) personerna med längst kötid erbjuden att titta på lägenheten.

    Har du fler frågor, vänligen kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra