Varför kan jag inte göra intresseanmälan?

Hej!
Jag gjorde tre intresseanmälningar och blev erbjuden alla. Jag har tackat nej till två, men dom ligger kvar och gör så att jag inte kan göra andra intresseanmälningar. Kommer dom att försvinna och hur lång tid kan de ta? Då jag hittat andra jag skulle vilja anmäla mig till.

Mvh
Sanna

Kommentarer

  • Hej Sanna

    När kontrakt har skickats till den som har flest köpoäng och som har tackat ja till erbjudandet frigörs de med färre köpoäng från sin intresseanmälan. Därför är det viktig att notera att man ska bara anmäla sig på de lägenheter man kan tänka sig att teckna avtal på.

    Läs mer här!

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare