Intresseanmälan Köpmangatan 23

Vi är intresserade av Köpmangatan 23. Hur går det till med urvalet? Först till kvarn? Kötid? Vi ställde oss i kö när vi läste tidningen i lördags så vi har inte så lång kötid. Vilken tid öppnar intresseanmälan?

Med vänlig hälsning, Karin

Kommentarer

  • Hej Karin!

    Lägenheten är tillgänglig för intresseanmälan på vår hemsida tisdag 14 december från midnatt till torsdag 16/12 klockan 23:59. Därefter sker tilldelning utifrån de sökandes köpoäng, dvs. att den med flest köpoäng erbjuds lägenheten först. Erbjudande sker alltså inte enligt först-till-kvarnprincipen. Därför kan du göra intresseanmälan när som helst under tiden lägenheten är tillgänglig för intresseanmälan.

    Här kan du läsa mer om hur det går till.

    Hälsningar
    Lulebo