Intresseanmälan för lägenhet?

Har anmält intresse för en lägenhet men det står 0 för köpoäng, varför?

Kommentarer

  • Hej Lena!

    Anledningen att det står noll (0) poäng är att det krävs åtta stycken intresseanmälningar innan köpoäng för den som har placering åtta visas.

    För varje lägenhet visas "poäng för erbjudande". Det innebär att det är den poäng sökande på plats åtta har för närvarande och som krävs för att vid det tillfället hamna bland de åtta som får ett erbjudande. Notera att det ändras under tiden lägenheten är tillgänglig för intresseanmälan.

    Efter inloggning på Mina sidor kan du följa på vilken plats du är när du har anmält intresse på en lägenhet.

    "Antal sökande" visas också, det anger antal som just då har anmält intresse för lägenheten.

    På vår webbplats hittar du mer information om intresseanmälan med mera, klicka här.

    Har du fler frågor om det här eller annat som berör uthyrning är du välkommen att kontakta Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, vardagar klockan 9-12.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Poäng för erbjudande visas ju inte längre, varför?
  • Hej Mikaela.

    Detta är en funktion som tyvärr inte har aktiverats efter uppdatering av vår hemsida. Detta är felanmält och vår systemleverantör räknar med att funktionen ska vara tillbaka i Januari eller Februari 2023.

    Många hälsningar från oss på Lulebo