Går det att få kraftfullare internetuppkoppling?

Hur fungerar det med internetuppkopplingen i era studentlägenheter? Jag har sett att en 100/100 bastjänst ingår men jag behöver mer. Går det att teckna egna avtal istället och vad är det för uppkopplingstyp lägenheterna är anslutna med? (fiber/koax...) Tack på förhand!  😀

Kommentarer

  • Hej Gustav!

    Önskas högre hastighet än upp till 100 Mbit eller andra betaltjänster, eller som önskar använda sig av andra leverantörer än Lulebo/Bredband2, kan själv teckna egna abonnemang hos valfria leverantörer. Kontakta i så fall de önskade leverantörerna direkt. Alla kostnader för sådana tjänster täcks av hyresgästen själv. Vid köp av högre hastighet kan även nätavgiften komma att öka. Mellanskillnaden tas ut av den valda leverantören och betalas av hyresgästen.

    Läs mer på vår webb.
    Lulebo