Internet fungerar inte

Internet verkar inte fungera på Stengatan 7. Har provat starta om routern flera gånger och kopplat datorn med kabel men går ej. Det trådlösa funkar inte heller. Vet ni om det är någon störning.

Kommentarer

  • Hej Andreas!

    Hoppas det har löst sig med internet. Om inte lämnas support för Lulebos internetleverans av Bredband2 antingen på telefon eller via e-post.

    På vår webbplats kan du läsa mer om internet i Lulebos bostäder och hur du gör för att kontakta supporten - klicka här för att komma tillsidan.

    Hälsningar
    Lulebo