Stänga av eller pausa Internet?

Hej kan man pausa eller stänga av sitt internet tillfälligt under en period?

Kommentarer

  • Hej Simon!

    Nej, det går inte att stänga av eller pausa Lulebos internettjänst.

    Lulebos internetleverans, både nätavgift för upp till 100 Mbit och kapacitet (upp till 100 Mbit), ingår i hyran. Inga extra avgifter tillkommer för hyresgäster som väljer att använda denna tjänst.

    Har du valt annan leverantör behöver du kontakta den leverantören och höra dig för där.

    Hälsningar
    Lulebo