Internet

Internet i lägenheten vill inte fungera ,routern lyser grönt ,men den är kopplad till mediaomvandlaren. Och det är mediaomvandlaren i mediaskåpet som ej lyser någonting ,hur åtgärdar man de?

Kommentarer

  • Hej Ellen

    Kontakta vår felanmälan på telefonnummer 0920 236740 vardagar mellan klockan 07.00-15.00 så får de hjälpa dig, alternativt hänvisad dig till vart du kan vända dig för att få hjälp på din fråga.

    Många hälsningar fån oss på Lulebo.
    Ulrika Kundmottagare