Inloggningsproblem

Hej! Ska flytta över min kötid från bostad luleå. Som jag uppfattade det så ska jag registrera mig på Lulebo, men då kom det upp ett meddelande att jag redan har ett konto. Så då testar jag logga in, kom inte in, valde alternativ "återställ lösenord". Men får inget mail. Vad ska jag göra?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Ludvig!

    Om du har möjlighet föreslår vi att du ringer vår kösupport för att få hjälp. Kösupporten nås på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo