Inloggning till Mina sidor?

Absolut inte behöva använda BankID för en så enkel sak som att logga in på konto tillhörande vardagliga tjänster såsom tvättstuga, motorvärmare osv. Hur svårt kan det vara att förenkla för oss hyresgäster?

Systemet med appen så enkelt och bra men självklart ska Lulebo rasera det ……👎

Kommentarer

  • Hej Mona!

    För att logga in på Mina sidor kan du välja mellan att använda BankID eller lösenord.

    Appen
    När det gäller orsaken till att Lulebos app har stängts ner är att den använde sig av en egen lösning för inloggning som utvecklades långt tidigare. Därefter har övriga leverantörer anpassat sig till dess lösning. I och med att Lulebo var tvungen att göra en stor uppgradering av två IT-system slutade leverantörerna stödja denna lösning och därmed slutade appen att fungera.

    Vi jobbar för att hitta enkla och effektiva lösningar för våra hyresgäster där ni ska kunna använda IT-tjänster för att underlätta er vardag. Vi kommer att lansera nya IT-tjänster i takt med att dessa har utvecklats. Dessa IT-tjänster ska använda moderna och säkra IT-system som bygger på säkra lösningar för inloggning, ett exempel är Bank-id.

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo