Inloggning på mina sidor

Hej! Ringde till er nyss om poängöverföring där ni sa att jag skulle få ett mail där jag kunde ändra mitt lösenord då jag tryckte på "glömt lösenord". När jag gör detta får jag inget lösenord dock.

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    Lösenordet skickas till den e-postadress du angav när du registrerade dig.
    Har du bytt e-postadress sedan dess?
    Har du kollat skräpposten?

    Har du inte bytt e-postadress efter registrering, eller om dittåterställningsmejl inte finns i skräpposten föreslår vi att du kontaktar supporten för köflytten på telefon 0920-23 67 99, telefontid vardagar 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Jag ringde nyss. Han som svarade tog min mailadress igen, men jag hade heller aldrig bytt. Och jag har kollat skräpposten
  • Hej!

    Okej, det bästa är att kontakta supporten om du inte får det att fungera.

    Hälsningar
    Lulebo