Inloggning?

Hej. Försöker logga in och begär om ett nytt lösenord. Men kommer bara upp ett felmeddelande. Kan det vara så att det var flera år sen sist jag var inne på Lulebo. Hur ska jag göra för att komma in igen och kunna söka lägenheter. Mvh satu.

Kommentarer

  • Hej Satu!

    På vår webbplats finns en svar på de vanligaste frågorna om inloggning, klicka här för att besöka sidan.

    Lyckas du inte logga in är du välkommen att höra av dig till vårt Flytthjälps-team. Ring 0920-23 67 99, telefontid vardagar klockan 9-12, samt 13-16.

    Hoppas det löser sig!

    Hälsningar
    Lulebo