Inloggningen fungerar inte?

Hej! Jag är med i Bostad Luleås bostadskö. Nu kan jag inte logga in på Lulebo för att flytta mina köpoäng. Jag kom in på Lulebo för några dagar sen men nu står det att mitt personnummer inte finns i systemet.

Med vänlig hälsning, Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina!

    För att få hjälp med det här föreslår vi att du ringer vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Hälsningar
    Lulebo