Varför kan jag inte logga in på portal.se?

Jag kommer inte in på portal.se, har försökt återställa mitt lösenord men får inget nytt på min e-post.

Kommentarer

  • Hej Sarah

    För närvarande har vi driftstörningar i appen som påverkar bokning av tvättstugor och styrning av motorvärmare, felsökning pågår. Det har även påverkat portal.lulebo.se under vissa tider, portalen ska dock fungera nu.

    Vi ber om överseende och beklagar eventuella besvär som detta orsakar.

    Vänliga hälsningar Lulebo
    Lulebo