Inloggning

Hejsan!
Varför kan jag inte logga in längre? Mitt personnummer finns inte? Jag betalade ju in i december 250 kr. Har inte fått tillbaka några pengar heller? Men min största oro är varför jag inte kan logga in längre?

m v h Amanda

Kommentarer

  • Hej Amanda!

    En orsak kan vara att det är ett gammalt användarkonto. Gamla användarkonton som inte använts sedan 2016 då lägenhetskön flyttades till Bostad Luleå finns inte kvar. Om du inte kan logga in kan du prova registrera dig på nytt istället.

    På vår hemsida finns svar på de vanligaste frågorna, bland att det som berör inloggning. Klicka här för att besöka webbsidan.

    Får du det inte fungera är du välkommen att ringa vår kösupport på telefon 0920-23 67 99, telefontid: 9-12 och 13-16.

    Återbetalning av Bostad Luleås årsavgift hanteras av Luleå kommun.

    Hälsningar
    Lulebo