Inloggning Mina Sidor?

Jag kan varken logga in eller återställa min lösenord för att bekräfta min köplats, kan ni skicka ett nytt återställningsmail?

Kommentarer

  • Hej Ronja.

    Om du har problem med inloggning eller lösenord till Mina Sidor behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • JAG KOMMER EJ IN PÅ MINA SIDOR NÄR JAG INTE HAR LÖSEN SOM JAG INTE HAR I MINNET.
    HJÄLP MIG.DET GÅR INTE DET HÄR!

  • Hej Else-Maj.

    Om du inte kommer ihåg ditt lösenord, så har du möjlighet att logga in med bank-id.
    Använder du inte bank-id, så behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling via telefon för hjälp.
    Du når dem på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo