Inlämning av blankett för uppsägning av studentlägenhet?

Hej!
Om man väljer att säga upp en studentlägenhet skriftligt med blanketten som finns på Lulebos hemsida, hur skall denna skickas in till Kundcenter? Per post eller via e-mail?

Kommentarer

  • Hej Fredrik!

    Både post och e-post fungerar. Du kan även säga upp lägenheten digitalt via BankID.

    Önskar du digital uppsägning, ring Lägenhetsförmedlingen på telefon 0920-23 67 20, måndag-fredag klockan 9-12.

    Boka besiktning
    I samband med din uppsägning behöver du kontakta din bovärd för att boka tid för besiktning. Gör gärna detta så tidigt som möjligt så att du får välja en tid som passar dig bra. Här hittar du kontaktinformation till alla våra bovärdar.

    Hälsningar
    Lulebo