Inkomst - bor hemma och studerar på gymnasiet

Hej!
Jag bor fortfarande hemma och har enbart studiebidrag och lite feriejobb som inkomst för tillfället. Förstår att det såklart inte räcker till en hyra i dagsläget, men jag vill ju ändå ställa mig i bostadskö för framtida behov. Den dag det blir aktuellt att flytta räknar jag med att ha en högre inkomst. Ska jag ändå fylla i den lilla inkomst jag har just nu i min ansökan, även om den såklart inte är tillräcklig här och nu?

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej Salmi!

    Fyll i den inkomst du har nu. När det är dags att söka lägenhet kan uppdatera din inkomst.

    Hälsningar
    Lulebo