Inkomst?

Hej!
Jag har blivit erbjuden visning på två lägenheter hos er, och då är det ju bra om mina inkomstuppgifter stämmer. Jag ska bo med min pojkvän och då undrar jag egentligen bara om man ska räkna in hans inkomster i det hela också eller hur fungerar det?
Alltså under årsinkomster, ska jag addera ihop båda våra inkomster eller ska jag bara räkna med min egen? Det står säkert någonstans men tänker att det är bättre att jag får svart på vitt.
MVH Alexandra

Kommentarer

  • Hej Alexandra.

    Du fyller endast in din årsinkomst, oavsett om du ska bo med någon annan.

    Lycka till!

    Många hälsningar från oss på Lulebo