Inget varmvatten

Inget varmvatten i kök eller dusch på Oscarsgatan, varmt endast en kortare stund. Går ej att duscha/diska.

Kommentarer

  • Hej Gunhild!

    Det var ett fel i en maskindel som orsakade detta. Felet är åtgärdat.

    När fel uppstår i ett hus eller i en lägenhet vill vi att det felanmäls till Felanmälan på telefon 0920-23 67 40, vardagar klockan 7-16 (1/5-31/8 kl. 7-15). Övrig tid svarar jouren.

    Hälsningar
    Lulebo