Info angående boendemöte Mariebergsvägen

Hej! I början på april hade ni boendemöte angående ombyggnationen/renovering av Mariebergsvägen. Kunde ej delta p.g.a.arbete. Jag har ännu inte fått någon information om vad som sades där. Tacksam för svar.

Mvh/Anders

Kommentarer

  • Hej Anders.

    Samtliga hyresgäster i området kommer att få information via brev hemskickat till sig gällande renoveringen på Mariebergsvägen.

    Många hälsningar från oss på Lulebo