Inflyttning tidigare?

Nästa hyresgäst kan flytta in 1 månad tidigare. Hur löser vi det "pappersmässigt"?

Kommentarer

  • Hej Maria.

    Om du önskar ge inflyttande hyresgäst tillåtelse att kvittera ut nycklar under din kontraktstid, så behöver du fylla i en fullmakt. Denna fullmakt (tidigare inflyttning) hittar du via nedanstående länk.
    Ifylld och påskriven fullmakt kan sedan skannas in till kundcenter@lulebo.se

    Fullmakt tidigare inflyttning

    Många hälsningar från oss på Lulebo