Inflyttningsdatum?

Går det att få ett senare inflyttningsdatum?

Kommentarer

  • Hej Stig.

    Om du har funderingar gällande inflyttningsdatum på en lägenhet, behöver du kontakta vår Lägenhetsförmedling.

    Du når dem via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se eller på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
  • Hej! Är intresserad av lägenheten Abborrgränd men ser att inflyttningsdatum är 20230901 om jag skulle vilja anmäla intresse men inte har möjlighet att flytta in detta datum vilket är då senast jag kan flytta in?
    Maria
  • Hej Maria!

    Har du funderingar gällande inflyttningsdatum är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling.

    Du når dem via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se eller på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Thommy Kommunikatör