Kopia av hyreskontrakt?

Jag behöver få en digital kopia av mitt hyreskontrakt, hur går jag tillväga? Det syns inte på Mina Sidor.

Kommentarer

  • Hej Johannes.

    Om har signerat ditt lägenhetskontrakt digitalt med bank-id, så kan du se kontraktet via Mina Sidor.

    I annat fall kan du kontakta vårt Kundcenter på telefonnummer 0920-23 67 30, vardagar kl. 9:00-12:00, så hjälper de dig.

    Många hälsningar från oss på Lulebo