Information om hyreshöjning

Vore tacksam om man fick ett mail eller ett meddelande när ni höjer hyran!

Kommentarer

  • Hej Kerstin!

    Efter att Hyresgästföreningen och Lulebo har kommit överens om nya hyror publicerar vi information om det på vår hemsida och i Luleboappen. Samt på hyresavierna där det på meddelanderaden anges att ny hyra gäller från överenskommet datum, och med länk till informationen på vår hemsida.

    Här finns information om ny lägenhetshyra från 1 juli 2021.

    Hälsningar
    Lulebo