Registrera sig i kö när man bor hos Lulebo

Hej.
Jag tänkte skapa ett konto så jag kunde samla kö poäng. Jag bor i en lulebolägenhet. Problemet är att jag inte har ett OCR nummer eller någon uppgift gällande räkningar eftersom jag inte står med på kontraktet.
Ska jag bara skapa ett nytt konto som sökande trots att jag bor i en lulebolägenhet
Sofia

Kommentarer

  • Hej,

    Om du bor i en Lulebolägenhet men står inte på något kontrakt så registrerar du dig som sökande.
    Endast om du står på ett kontrakt hos Lulebo registrerar du dig som hyresgäst.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ida