Inkomstkrav

Jag undrar över inkomstkraven hos er. Har ni en speciell norm på hur mycket man ska tjäna i förhållande till hyran? Isf hur mycket är det?

Lisen

Kommentarer

  • Hej Lisen,

    Vi lägger ingen större vikt i vad man tjänar när man söker lägenhet hos oss. Innan ett kontraktsskrivande så begär vi alltid ut inkomst intyg som styrker på att du har inkomst minst 6 månader framåt. Vi utför även en kredit koll.
    För mer info kontakta gärna vår lägenhetsförmedling på telefonnumret 0920-236720 mellan 09.00-12.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ebba Kundmottagare