Hyra övernattningslägenhet?

Hej! Min far bor på trygghetsboende Mjölkuddsvägen. Finns det övernattningslägenhet där att hyra? Vi bor i södra Sverige och planerar resa upp i sommar.

Kommentarer

  • Hej Ann-Sofie!

    Ja det finns en möblerad gästlägenhet som hyresgästerna kostnadsfritt kan boka när de får långväga besök. Kontakta vårt Kundcenter för ytterligare information.

    Kundcenter nås på telefon 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller på e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo