Hyra lägenhet?

Hej!
Kommer det ut någon lägenhet i Gammelstad (minst 3:a) inom de närmsta veckorna?

Med vänlig hälsning

Kommentarer

  • Hej Jessica!

    I och med att Lulebo tar tillbaka lägenhetskön och vi arbetar för att säkerställa att allt fungerar efter årsskiftet släpps lediga lägenheter den 11 januari 2021. Vi kan i nuläget inte svara på om det kommer att finnas någon trerummare i Gammelstad att göra intresseanmälan på. Därför ber vi dig hålla utkik på vår webb från 11/1. Kom också ihåg att registrera dig i vår lägenhetskö från 4 januari - då har du möjlighet att göra intresseanmälan på lediga lägenheter. Läs mer om köflytten på lulebo.se.

    Hälsningar
    Thommy Kommunikatör