Vad är det för hyra på treorna på Västra Brogatan?

Kommentarer

  • Hej Elin!

    För tillfället (7 maj 2020) finns det en trea på den adressen tillgänglig för intresseanmälan hos Bostad Luleå, på den är hyran 7 337 kr.

    Har du fler frågor kring det här eller annat som rör våra lägenheter är du välkommen att kontakta Kundcenter på telefon 0920-23 67 30. Kundcenter nås även på e-post: kundcenter@lulebo.se
    Lulebo