Kvadratmeter/hyra?

Jag har kontrollmätt min lägenhet och den är (inkl. förråd, toaletter och innerväggar) ca 90 m2, men jag betalar för 105 m2, och har gjort det i 6.5 år.
Det känns verkligen illa att man inte kan lita på de uppgifter som Lulebo uppger.

Kommentarer

  • Hej Eric.

    Har du frågor kring kvadratmeter och kostnader för detta rekommenderar vi dig att kontakta Mathias Uvemo. Du når honom via vår växel 0920-23 67 00, vardagar kl. 7:00-16:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo