Hyra förråd

Hej! Jag är inte hyresgäst hos Lulebo, kan jag ändå hyra förråd hos er?

Kommentarer

  • Hej Felicia!

    Det är möjligt under vissa förutsättningar. Vi gör alltid bedömning från förråd till förråd.

    För ytterligare information är du välkommen att kontakta Lägenhetsuthyrningen på tel. 0920-23 67 20, vardagar kl. 9-12, eller på e-post: lagenhetsformedling@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo