Hyra en lägenhet?

Vi är en familj med 2 vuxna och ett barn på 1 år och 5 månader som är intresserad av en liten lägenhet med ett kök där vi kan laga mat och ett rum där vi får plats med en dubbelsäng

Tommy

Kommentarer

  • Hej Tommy.

    Om ni här intresserad av att hyra lägenhet hos Lulebo behöver ni vara registrerad i vår lägenhetskö. Alla våra lediga lägenheter finns publicerade på vår hemsida via denna länk
    Om ni hittar en lägenhet som är intressesant, så gör in en intresseanmälan och avvaktar sedan ett ev. erbjudande som ni tackar ja eller nej till. Det är de åtta (8) personerna med längst kötid som får erbjudande om att titta på lägenheten.

    Vi kan också rekommendera att man håller utkik efter våra direktbokningar. Dessa lägenheter är lägenheter som har funnits lediga på vår hemsida, men har av någon anledning inte blivit uthyrda. Tilldelning av dessa lägenheter baseras inte på kötid, utan på "först till kvarn principen".
    Om vi har några lägenheter på direktbokning, så publiceras de på vår hemsida på vardagar mellan kl. 9:00-10:00.

    Har du fler frågor kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, vardagar kl. 9:00-12:00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra