Hyra

Hyra förråd av er? Bor på Mariebergsvägen 81.

Kommentarer

  • Hej Håkan.

    Alla våra lediga förråd finns på vår hemsida via nedanstående länk.

    Sök lediga förråd

    Om du hittar något som är intressant för dig, så gör du en intresseanmälan och avvaktar sedan ett ev. erbjudande. För att kunna göra detta, så behöver du logga in på Mina Sidor.

    När du har fått ett erbjudande är det viktigt att du tackar ja eller nej till detta. Om du tackar ja och är först i kön, så kommer vi att ta kontakt med dig via telefon då svarstiden har gått ut.

    Många hälsningar från oss på Lulebo