Husdjur i lägenhet?

Hej. Jag undrar hur många husdjur det är tillåtet att ha i en lägenhet?
Elsa

Kommentarer

  • Hej Elsa.

    Det finns ingen gräns på hur många husdjur man får ha i vanliga lägenheter.
    I studentlägenheter som har gemensamma utrymmen eller är möblerade får man tyvärr inte ha husdjur.

    Har du fler frågor kan du kontakta vår Lägenhetsförmedling på telefonnummer 0920-23 67 20, mellan kl. 9:00-12:00 eller via e-post lagenhetsformedling@lulebo.se

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Sandra