Hur styr jag min motorvärmare och bokar tvättstugan efter att appen stängts?

Hej Lulebo.
Det är minus 1 ute och jag kan inte hitta någonstans på hemsidan via mobilen var jag ska starta stolpen vid min parkeringsplats som jag hyr från Er. Var gör jag det? Dessutom var bokar man tvättstugan numera när appen är stängd?

Mvh

Kommentarer

  • Hej!
    Tråkigt att ni plockat bort den enormt fina appen. Så tråkigt! 😰

    Hur styr jag nu motorvärmaren? Hittar inget under mina sidor…

    Hur bokar jag tvättstugan?

  • Hur funkar motorvärmaren med appen i det nya SYSTEMET. Samma fråga gällande bokning av bastun och tvättstugan.
  • Hej!

    Bokning av tvättstuga och styrning av motorvärmare görs efter inloggning på Mina sidor. När ni loggar in ser ni följande bild, notera att den gröna plattan ska markera "Kontrakt" - gör den inte det klickar ni på "Kontrakt". För att boka tvättider och bastu klicka på "Aptus portal" (länknamnet ska ändras till "Boka tvättid/bastu"). Ett nytt fönster öppnas och där väljer ni vad ni önskar boka.

    För er som även har en bilplats och önskar styra er motorvärmare ser det ut enligt den här bilden. För att styra er motorvärmare klickar ni på "Motorvärmarstyrning".

    Hälsningar Lulebo

    Lulebo