Hur styr jag min motorvärmare och bokat tvättstugan efter att appen stängts?

Bökigt är väl bara förnamnet! Varför har ni plockat bort appen där man kunde göra allt enkelt och smidig!

Kommentarer

  • Ruggigt dåligt att bokning av tvätt å motorvärmare försämrades över en natt
    Krångligt segt system svårt hitta rätt. Gamla appen enkel och lättbegriplig utan femhundra klick hit och dit. Många äldre och icke datavana/ kommer få stora problem med detta nya.

  • Hej!

    Orsaken till att Lulebos app har stängts ner är att den använde sig av en egen lösning för inloggning som utvecklades för ett antal år sedan. Därefter har övriga leverantörer anpassat sig till dess lösning. I och med att Lulebo var tvungen att göra en stor uppgradering av två IT-system slutade leverantörerna stödja denna lösning och därmed slutade appen att fungera.

    Vi jobbar för att hitta enkla och effektiva lösningar för våra hyresgäster där ni ska kunna använda IT-tjänster för att underlätta er vardag. Vi kommer att lansera nya IT-tjänster i takt med att dessa har utvecklats. Dessa IT-tjänster ska använda moderna och säkra IT-system som bygger på säkra lösningar för inloggning, ett exempel är Bank-id.

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo