Hur styr jag min motorvärmare och bokar tvättstugan efter att appen stängts?

Hur bokar man tvättstugan nu när ni har gjort en uppdatering?

Kommentarer

  • Hej Johan!

    Bokning av tvättstuga och styrning av motorvärmare görs efter inloggning på Mina sidor. När du loggar in ser du följande bild, notera att den gröna plattan ska markera "Kontrakt" - gör den inte det klickar du på "Kontrakt". För att boka tvättider och bastu klicka på "Aptus portal" (länknamnet ska ändras till "Boka tvättid/bastu"). Ett nytt fönster öppnas och där väljer du vad du önskar boka.

    Har du även en bilplats och önskar styra din motorvärmare ser det ut enligt den här bilden. För att styra motorvärmaren klickar du på "Motorvärmarstyrning".

    Hälsningar Lulebo

    Lulebo