Hur säger jag upp min bilplats?

Jag har en ”stolpe” nu och vill säga upp den! Hur gör jag?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Marie-Louise!

    Uppsägning av hyreskontrakt för lägenheter, parkeringsplatser och förråd görs antingen med e-signering eller skriftligt och är alltid bindande.

    E-signering
    Kontakta Kundcenter via telefon eller e-post för att säga upp din lägenhet med e-signering. Kontaktuppgifter finns nederst i vårt svar.

    Uppsägningsblankett
    Eller använd bifogad uppsägningsblankett som du fyller i, skriver under och sedan postar eller lämnar till Lulebos Kundcenter.

    På vår webbplats finns utförlig information om uppsägning, klicka här för att ta del av informationen.

    Har du fler frågor om uppsägning är du välkommen att kontakta Kundcenter på telefon 0920-23 67 30, vardagar klockan 9-12, eller via e-post: kundcenter@lulebo.se

    Hälsningar
    Lulebo