Hur pass möblerad är en studentkorridor?

Hur mycket är en studentkorridorrum möblerad när man väl kommer dit?

Kommentarer

  • Hej Casper!

    Det finns en 90 cm bred säng, resårmadrass finns, bäddmadrass får man köpa själv om det saknas. (beror på hur den föregående hyresgästen, om de har lämnat kvar eller inte, Lulebo står inte för den). Täcke, kudde och sängkläder ordnar man själv.

    Det finns skrivbord, skrivbordsstol, bokhylla, fåtölj, lådhurts med lådor och takbelysning, samt ett linneskåp och en garderob. Husgeråd ingår inte på nån adress.

    På Vänortsvägen 5-9 finns det ett köksbord och stolar till det, då det finns köksskåp eller kokvrå på dessa adresser. Det du själv ska ha med dig eller köpa på plats i Luleå är övrig punktbelysning, mattor, tavlor, gardinstång, duschdraperi och andra personliga saker.

    På lulebo.se finns en del information att ta del av.

    Vänligen
    Lulebo