Hur hyr man en lägenhet?

Jag måste hyra en ettrumslägenhet i centrum i många år.

Kommentarer

  • Hej

    På vår hemsida www.lulebo.se kan du registrera dig för en personlig sida och anmäla ditt intresse för lediga lägenheter.
    Det går även fint att ringa oss på Lägenhetsförmedlingen så får vi berätta om hur det fungerar att ställa sig i vår lägenhetskö.
    Du når oss på telefonnummer 0920 236720 vardagar mellan klockan 9.00-12.00.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.

    Ulrika Kundmottagare