Hur ladda upp anställningskontrakt?

Försöker ladda upp anställningskontrakt men dokumentet är för stort, hur får jag det mindre?

Kommentarer

  • Hej Marianne!

    Det stämmer att det finns en begränsning för hur stora PDF-filer (som är det enda filformat som är möjligt att skicka från Mina sidor) som går att bifoga. Det går att komprimera PDF-filer, för det krävs programmet Acrobat Pro.

    Lyckas du inte skicka anställningsintyg etc. har du möjlighet att skicka dokumenten med post, eller att lämna det i vår postlåda intill vår entré på Köpmangatan 27.

    Har du fler frågor kring det här eller annat som berör uthyrning och intyg etc. är du välkommen att kontakta vår Lägenhetsförmedling på tel. 0920-23 67 20 och höra dig för där.

    Hälsningar
    Lulebo