Hur jag vet om jag blir aktuell för en lägenhet?

Hej!

Jag har varit på två lägenhetsvisningar och undrar hur jag vet om jag blir aktuell för någon av lägenheterna. Båda visas som erbjudande och erbjudandehistorik på mina sidor.

Mvh Anton

Kommentarer

  • Hej Anton!

    På "mina sidor" kan du följa om du får erbjudande på plats 1-8, eller om du hamnar på plats 9 eller längre ner. Där ser du även sista dag för publicering, sista svarsdag, dina erbjudandebrev och har möjlighet att tacka ja eller nej till erbjudanden.

    Så kan intresseanmälningar tas bort
    • Så länge ett objekt är publicerat på Lulebos hemsida kan du själv ta bort dina aktuella intresseanmälningar om du hittar objekt som är mer intressanta.
    • Om objektet inte längre är publicerat på Lulebos hemsida kan du själv ta bort din intresseanmälan för detta objekt under förutsättning att du har plats nio (9) eller längre ner på listan över intressenter och inte har fått ett visningserbjudande.
    • De intresseanmälningar du har gjort tas automatiskt bort när ett hyreskontrakt för det aktuella objektet har tecknats med en annan intressent.
    Klicka här och läs mer på vår webbplats.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Om jag tackar ja till en lägenhet, blir erbjuden den och ångrar mig, vad händer då?
    Britt-Marie
  • Hej Britt-Marie,

    Om du tackar ja till lägenheten via erbjudandet så har du fortfarande en möjlighet att tacka nej muntligt när en av våra handläggare ringer upp dig.
    Vid ett muntligt ja så skickar vi kontraktet och köpoängen nollställs, så länge referenserna är godkända.
    Klicka här och läs mer på vår webbplats.

    Många hälsningar från oss på Lulebo.
    Ebba Kundmottagare