Höga ljud?

Hur tidigt får man vara högljudd på morgonen? Min granne spelar trummor 07.00 på helgerna så jag vaknar!

Kommentarer

  • Hej William.

    Om du upplever att du blir störd av dina grannar är du välkommen att kontakta våra hyresjurister. Om störningen uppkommer under kvällstid, på natten eller under helgen ringer du istället Lulebos störningsjour som är ett samarbete mellan Lulebo och ett bevakningsföretag.

    Vid störningar under dagtig, ring vår växel på 0920-23 67 00.
    Vid störningar under kvällar, nätter och helger, ring Störningsjour på 0920-22 12 00.

    Via denna länk kan du läsa mer om hjälp vid störningar: Hjälp vid störning

    Många hälsningar från oss på Lulebo