HLU

När avser ni att återuppta HLU?

Kommentarer

  • Hej Eva!

    Under semestertider utförs inga HLU-jobb.

    På vår webbplats finns mer att läsa om HLU - klicka här.

    Hälsningar
    Lulebo
  • Men det har ju varit stängt från i mars i år pga att ni saknade entreprenörer för mattläggning, målning och tapetsering. I alla fall är det den informationen jag har fått när jag ringde er i våras. Eller menar ni att detta upptas efter semestern typ i augusti dvs att man kan börja beställa detta om typ en månad?
  • Hej!

    Upphandling av de kategorier du nämner pågår, vi kan dock inte lämna något datum för när vi återöppnar för de kategorier du frågar om. Du är välkommen att redan nu lämna in en ansökan om du har planer på att nyttja HLU. När vi har klart med nya entreprenörer kontaktar din bovärd dig.

    Hälsningar
    Lulebo