HLU

Var på ”mina sidor” kan jag se hur mycket HLU jag har på min lägenhet?
Hittar inte!!
Mycket krångligt efter ni gjort om på hemsidan och tagit bort appen!!

Kommentarer

  • Hej  Carin

    Allmän information om HLU hittar du under pilen till höger om mina sidor.
    Under börja på nästa år kommer du se hur mycket du har i respektive fond.
    Innan dess funkar det fint att ringa vårt kundcenter på telefon 0920 236730 vardagar mellan klockan 09.00-12.00 för att få reda på aktuellt saldo.

    Många hälsningar från oss på Lulebo
    Ulrika Kundmottagare