Varför visas inte HLU-saldot på Mina sidor?

Det står att jag ska kunna hitta information om hur mycket jag har att tillgå för HLU under ”Mina sidor” men jag har letat och kan inte hitta detta längre?

Kommentarer

  • Hej Robert!

    Efter uppgraderingen av Lulebos IT-system har det uppstått tekniska problem som gör att saldot inte visas, vilket vi beklagar. Vi jobbar på en lösning men om det kommer att visas på samma sätt som tidigare är oklart i dagsläget.

    Hälsningar Lulebo
    Lulebo