HLU på Mina Sidor efter uppdatering?

Hej,

Efter uppdateringen till den nya sidan så ser jag inte hur mycket som finns i min bofond. Står enligt sidan att man ska kunna se det på Mina Sidor, men där ser jag endast faktura, lediga lägenheter-, förråd-, och parkeringsplatser.

Mvh,
Frida

Kommentarer

  • Hej Frida.

    Vår uppdatering av vår hemsida pågår fortfarande. Detta medför att vissa funktioner fortfarande inte finns tillgängliga.
    Du kommer så småningom att kunna se saldot för HLU.

    Många hälsningar från oss på Lulebo